2013. szeptember 13., péntek

Díj 2

Köszönöm a díjat Hannah! Xx

Szabályok
1.Írj magadról 11 dolgot
2.Válaszolj a jelölő 11 kérdésére...
3.Tegyél fel 11 kérdést
4.Küldd tovább 11 embernek

1. Írj magadról 11 dolgot
11 dolog rólam: 
- 16 leszek.
- Jelenleg beteg vagyok. 
- Nem jutottam el a This Is Us-ra.. ami csak lehetett, a film és közém állt.. gondolok itt a rossz időpontra, vagy hogy nem játszották a közelben. 
- Úgy vélem, minden okkal történik. 
- Macskamániás vagyok. 
- Legtöbbször vizet vagy teát iszom, nem szeretem a szénsavas üdítőket. 
- Nem vagyok megelégedve magammal. 
- Szeretek egy pohár kakaóval és egy paplannal beülni a gép elé, és sorozatmaratont tartani.
- Nagyon jó a kapcsolatom anyával.
- A jövőmet mindenképpen Londonban tudom elképzelni.
- Nekem van világon a legbolondabb legjobb barátnőm :D♥

2. Válaszolj a jelölő 11 kérdésére...
1. Szereted Macklemoret? - Igen, fogjuk rá.
2. Ki a kedvenc énekesed? - húha.. fogós kérdés. Túl sok van.. Ed Sheeran, Example.. na jó nincs is olyan sok :D
3. És miért? - Mert ők a legjobbak
4. Kedvenc étel? -  Hmm.. nekem ilyen miért nincs ?:'D
5. Te tudsz felrakni úgy 11 kérdést, hogy azt egyszer ne kérdezted volna már? - Persze
6.Szerelmes vagy?  - Nem
7. Volt már barátod? - Forever Alone típus vagyok, szoval nem..ja:D
8. Szoktál olvasni blogokon kívül mást? - könyvet.
9.Hogy vagy? (Bocsi, de nem jut eszembe semmi) - Nem valami jól.. szomorú vagyok.
10.Van testvéred? - Van.
11.Kedvenc állat? - Cicaaaaaaa.

3. Tegyél fel 11 kérdést.
1. Ki a példaképed?
2. Miért?
3. Ha bármit megváltoztathatnál a világon, mi lenne az?
4. Melyik szuper erőt fogadnád el? ( láthatatlanság,gondolatolvasás..etc. )
5. Szeretsz könyvet olvasni?
6. Ha igen, melyik a kedvenc könyved?
7. Twitter vagy Facebook?
8. Láttad a This Is Us-t?
9. Mik a terveid a jövőre nézve?
10. Szereted Demi Lovato-t?
11. Történt veled valami rossz 09.13-án? ( péntek 13 )

4. Küldd tovább 11 embernek

Dreamergirl
Dreamergirl
Nikolett Jakab
AJ.Payne
Emese Laky és Nelly Virág
Sun :)

2 megjegyzés: