2013. szeptember 16., hétfő

Díj3

Köszönöm szépen Kritika Neked ! Xx


Szabályok:
-11 dolog rólam.
-11 válasz.
-11 kérdés.
-11 blognak küld tovább.


11 dolog rólam: 
- Iszonyat hülye nevetésem van néha.
- Sokak szerint pösze vagyok.
- Több, mint fél éve nem vasalom a hajam.
- Szeretek sminkelni, mi több, imádok...
- ... magamat mégsem szoktam. Max. néha egy kis szempillaspirál.
- Már volt rá példa, hogy ismerős/rokon megkért, hogy sminkeljem ki egyes alkalmakra.
- Januárban szeretném kilövetni a bal fülem, így azon már 3 lyuk lenne.
- Novemberben pedig egy tetoválást szeretnék, bár ez lehet nem fog összejönni.
- Hamarosan leszeretném rakni az angol középfokút.
- Nem szeretem a facebookot, csak a külföldi rokonaim és a barátaim miatt használom.
- Viszont a twitterről levakarni nem lehet.

11 válasz:
1. Mit szeretsz jobban, adni vagy kapni?
- Szerintem mindkettő jó. Hisz kapni is jó, és az is, amikor látod a másik arcán a boldogságot, hogy örül annak, amit adtál.
2. Hanyadikos vagy?
- 10.
3. Van e testvéred?
- Yepp.
4. Ettél már valamilyen tengeri állatott?
- Halat?!
5. Hol voltál idén nyaralni?
- Sehol.
6. Miért kezdtél el blogolni? Mi inspirált?
- Azért kezdtem el blogolni, mert nem szeretek füzetbe írni, és ez könnyebb megoldásnak tűnt.
Semmi nem inspirál. Egyszerűen csak szeretek írni.
7. Jól tudsz rajzolni? Ha igen, akkor csatolj egyet!
- Nem.
8. HA Budapeste laksz, sokat jársz a Plázákba?
- Vidéken lakom, ezért nem.
9. Szüleid együtt vannak vagy külön?
- Együtt.
10. Ért e már valamilyen komoly probléma téged? Itt a balesetre célzok.
- Valamelyik nap elvágtam az ujjam.. amúgy komolyabb baleset még nem. Talán amikor egyszer felborultam biciklivel, és szétnyílt a jobb tenyerem.
11. Életcélod?
- Boldognak lenni. 

11. kérdés és 11 blog: Most nem küldöm senkinek, hisz alig 1-2 napja raktam ki az előző díjat, ahol küldtem... ezért kérdéseim sincsenek.




Ja, igen. A következő résszel késni fogok kicsit, mert az előző héten nem voltam suliba, és pótolnom kell, plusz beindultak a szakkörök, korrepetálások, ezért fogalmam sincs, mikor érek haza, és hogy tudok gépközelbe kerülni..:/

2 megjegyzés:

  1. Szia kértél cserét kitettelek.;) http://youreperfecttomestaystrong.blogspot.hu/

    VálaszTörlés